Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
634

Over mij

nadat we vele jaren naar USA gereisd zijn hebben we sinds enige jaren Italië ontdekt. Eerst via korte trips naar de Dolomieten later gevolgd door reizen van 4 weken die naar het zuiden voerden met als hoogtepunt Matera en Alberobello. Maar ook heel veel andere oorden en omgevingen zijn er geweldig. Andere jaren hebben we meer het midden en het noorden bezocht en ook daar hebben we vele mooie oorden met name bergdorpjes ontdekt. Dit alles heeft ertoe geleid dat ik een website gemaakt heb over dit land te weten http://www.italiyos.jouwweb.nl en daarnaast heb ik diverse blogs op blogger.com en nu ook hier op reislogger.nl

Over mijn reis

zie hierboven en mijn blogs over Bella Italia

Bezochte landen

Ik heb 39 landen (16%) bezocht:

Amerikaanse Maagdeneilanden, Aruba, Australië, Barbados, België, Canada, Caribisch Nederland, Costa Rica, Dominica, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Grenada, Griekenland, Hongarije, Hongkong, Indonesië, Italië, Jamaica, Luxemburg, Malta, Marokko, Martinique, Mexico, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oman, Oostenrijk, Portugal, Puerto Rico, San Marino, Sint Maarten, Spanje, Thailand, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Zwitserland.